Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wod-Kan w Skierniewicach uruchomił elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ZDJĘCIA

Roman Bednarek
Roman Bednarek
Mieszkańcy nie będą już musieli odwiedzać biura spółki, aby załatwić sprawę
Mieszkańcy nie będą już musieli odwiedzać biura spółki, aby załatwić sprawę Wod-Kan Skierniewice
Spółka Wod-Kan w Skierniewicach uruchomiła usługę E-BOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Wszystkie sprawy związane z usługami świadczonymi przez Wod-Kan możemy od dziś załatwić nie wychodząc z domu. Przy okazji prezentujemy zdjęcia z terenu spółki i oczyszczalni ścieków.

Spółka Wod-Kan w Skierniewicach ułatwia życie mieszkańcom

Od dziś (11 lutego) nie musimy wychodzić z domu, aby załatwić wszelkie sprawy związane z dostawą wody oraz wszystko, co wiąże się z usługami świadczonymi przez Wod-Kan. Spółka uruchomiła nową platformę, która daje możliwość szybkiego dostępu do informacji o zawartych umowach, podglądu danych związanych z fakturami, sprawdzenia salda płatności, aktywacji usługi e-faktury lub wglądu do wskazań wodomierza..

Za pomocą nowej platformy, uruchomionej przez spółkę Wod-Kan w Skierniewicach można też zgłosić sprawę według przyjętej klasyfikacji zgłoszeń. Spółka Wod-Kan rezygnuje również z drukowania przekazów przelewu dołączanych do faktur. Ma to istotne znaczenie dla środowiska, bo rocznie spółka zużywa do tego celu 72 ryzy papieru formatu A4, a więc180 kg papieru.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na skierniewice.naszemiasto.pl Nasze Miasto