Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Klienci narzekają na telewizję Vectra w Skierniewicach

Tomasz Imińsk
Problemy z sygnałem Vectry sprawiły, że najmłodsi nie mogli obejrzeć ulubionych bajek
Problemy z sygnałem Vectry sprawiły, że najmłodsi nie mogli obejrzeć ulubionych bajek fot. Tomasz Imiński
Skierniewiczanie skarżą się na poziom usług oferowanych przez telewizję kablową Vectra.

Nie dość, że w ostatnich dniach mnożyły się przerwy w dostawie sygnału telewizyjnego, to jeszcze kontakt z operatorem jest - delikatnie mówiąc - utrudniony. Działające w Skierniewicach biuro obsługi klienta nie ma własnego telefonu. Operator każe więc klientom przychodzić do punktu przy ulicy Kopernika osobiście lub dzwonić na ogólnopolską infolinię. To zaś nie jest wcale takie proste.

- Jestem osobą starszą, a z usług Vectry korzystam od niedawna. Ostatnio musiałam jednak zasięgnąć ważnej informacji. Byłam w szoku, że biuro tak dużej firmy jest odcięte od świata - żali się pani Anna, emerytka. - Musiałam więc iść na ulicę Kopernika. Tam dowiedziałam się, że mogę co najwyżej napisać mejla. A ja nawet nie mam telefonu. Dobrze, że chociaż panie w biurze były miłe i pomogły mi w problemie.

Okazuje się, że to niejedyne kłopoty, jakie mają ostatnio skierniewiczanie. W ostatnich dniach mnożyły się kilkugodzinne przerwy w dostawie usług cyfrowych. Ludzie próbowali dodzwonić się na infolinię.

- Przyczyną przerw w dostawie usług było źle działające łącze światłowodowe z Radomia do Skierniewic - wyjaśnia Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy telewizji Vectra. - To nie była wina naszej firmy. Za wszelkie niedogodności jednak przepraszamy.

Jak się dowiedzieliśmy, telewizja chce wkrótce doprowadzić do Skierniewic dodatkowe łącze światłowodowe. - Zapewni to ciągłość świadczenia usług cyfrowych w razie awarii łącza podstawowego - dodaje Krzysztof Stefaniak.

Nie mamy natomiast dobrych wiadomości dla tych, którzy muszą często kontaktować się ze skierniewickim biurem obsługi klienta. Vectra nie wyposaży go w nowy numer telefonu. Telewizja nadal trzyma się żelaznej zasady, że lokalne biura obsługują wyłącznie abonentów, którzy przyjdą osobiście.

Skierniewiczanie są więc skazani na ogólnopolską infolinię. Usługi zamawiać można pod numerami: 0 801 08 08 80 lub 0 58 742 67 00 (na ten drugi numer można dzwonić także z telefonu komórkowego). Z kolei uwagi do świadczonych usług i awarie należy zgłaszać pod numerami: 0 801 0 801 80 lub 58 742 65 00 (drugi numer także dla telefonu komórkowego).

Zdaniem Vectry infolinia to wygodny i efektywny sposób zapewnienia telefonicznego kontaktu. Tak, ale pod warunkiem, że nie trzeba długo czekać na przyjęcie zgłoszenia.

od 7 lat
Wideo

echodnia Policyjne testy - jak przebiegają

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na skierniewice.naszemiasto.pl Nasze Miasto