Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Koleje Mazowieckie przepraszają pasażerów

Sławomir Burzyński
Sławomir Burzyński
Modernizacja linii kolejowej w kierunku Warszawy sprawia nieustające problemy komunikacyjne. Pasażerowie klną, a koleje kolejny raz przepraszają…

Koleje Mazowieckie przepraszają pasażerów. Ze względu na prace modernizacyjne na linii Warszawa-Skierniewice, w dniach od 20 października do 14 grudnia występują poważne problemy w kursowaniu pociągów. Na odcinkach Pruszków-Grodzisk Mazowiecki i Radziwiłłów Mazowiecki-Żyrardów wprowadzono ruch po jednym torze.

„Jest nam niezmiernie przykro, że awarie urządzeń i prace remontowe prowadzone przez podmiot niezależny od KM uniemożliwiają świadczenie usług na poziomie przez Państwa oczekiwanym, a tym samym utrudniają Państwu codzienną organizację dnia.” – Dariusz Grajda, członek zarządu Kolei Mazowieckich przeprasza pasażerów za problemy z dojazdami (pełny tekst poniżej).

Warszawa, 23 października 2013 r.

Szanowni Państwo,
Pasażerowie Kolei Mazowieckich

W związku z prowadzonym przez zarządcę infrastruktury PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. remontem linii kolejowej Warszawa – Skierniewice oraz licznymi, notorycznie powtarzającymi się awariami urządzeń sterowania ruchem kolejowym lub rozjazdów, pociągi Kolei Mazowieckich nie mogą kursować zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy.
Jest nam niezmiernie przykro, że awarie urządzeń i prace remontowe prowadzone przez podmiot niezależny od KM uniemożliwiają świadczenie usług na poziomie przez Państwa oczekiwanym, a tym samym utrudniają Państwu codzienną organizację dnia.
Robimy wszystko, co jest możliwe i zależne od nas, aby niedogodności związane z remontem torów prowadzonym przez PKP PLK były dla naszych podróżnych jak najmniej uciążliwe. Spółka złożyła w tej sprawie stanowczy protest do zarządcy infrastruktury, oczekując odpowiedniego zabezpieczenia prowadzonych prac tak, by nie zmieniały one Państwa i naszych planów.
Niemniej jednak serdecznie Państwa przepraszamy za wszelkie niedogodności występujące podczas podróży naszymi pociągami. Prosimy również Państwa o wyrozumiałość w zaistniałej sytuacji.
Liczymy na to, że okresowe trudności, których doświadczamy wspólnie, zostaną w krótkim czasie wyeliminowane, a zakończenie remontu całej linii spowoduje znaczną poprawę jakości świadczonych usług.
Jeszcze raz serdecznie Państwa przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności.

Z wyrazami szacunku

Dariusz Grajda
Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na skierniewice.naszemiasto.pl Nasze Miasto