Nie tylko względy bezpieczeństwa, lecz również fakt iż siedziba spółki położona jest poza granicami Skierniewic i nie każdy z klientów może tam wygodnie dojechać sprawia, że o uruchomieniu e-platformy do obsługi interesantów zarząd Wod-Kan myślał od dawna.
– Uruchomienie przez nas elektronicznego biura obsługi klientów było działaniem planowanym, choć pandemia niewątpliwie zintensyfikowała te prace – mówi Jolanta Gajda, dyrektor do spraw ekonomicznych Wod-Kan Skierniewice. – To jeden z modułów kompleksowej oferty firmy, która prowadzi obsługę informatyczną naszej spółki. Pragniemy przypominać klientom, o możliwości skorzystania z takiej formy kontaktu, gdyż za pośrednictwem BOK mogą załatwić większość spraw bez konieczności wizyty w naszym biurze.
Platforma do obsługi klientów daje możliwość szybkiego dostępu do informacji o zawartych umowach, podglądu danych związanych z fakturami, sprawdzenia salda płatności, aktywacji usługi e-faktury lub wglądu do wskazań wodomierza. Istnieje także możliwość zgłoszenia swojej sprawy według klasyfikacji tematycznej. Na stronie internetowej skierniewickiego Wod-Kanu w zakładce BOK umieszczona jest szczegółowa instrukcja korzystania z platformy wraz informacją w jaki sposób się na niej zarejestrować.
– Dotychczas miesięcznie przybywa średnio kilkunastu klientów korzystających takiej formy obsługi. Liczymy, że te liczby będą rosnąć, gdyż jest to niezwykle wygodny sposób kontaktu z nami – dodaje Anna Lelonkiewicz ze skierniewickiego Wod-Kanu
Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?