- Bardzo rzadko korzystam z usług PKS, więc nie myślałem, że będę miał jakiś problem - mówi starszy mężczyzna. - Musiałem jednak jechać do Tomaszowa i nie wiedziałem, w jakich godzinach mam sobie tę całodzienną podróż zaplanować - dodaje.
Dlaczego informacja PKS nie działa?
Wiesław Łyś, prezes skierniewickiego PKS, twierdzi, że nie ma problemu z uzyskaniem informacji.
- Informacja pod nr. tel. 833 30 82 działa w godzinach od 6 do 22 - mówi. - Gorzej jest, gdy ktoś chce podejść do okienka, bo bywa, że może nikogo nie zastać. Nasz rozkład jazdy jest również na stronie internetowej.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?