To efekt ministerialnego zarządzenia, zgodnie z którym urząd ma być bliżej klienta. Z pięciu komórek powstały dwa działy: obsługi bezpośredniej oraz postępowań podatkowych.
- Resort widziałby zmiany w ten sposób, że powinna powstać sala obsługi, przestronna i najlepiej przeszklona, z oddzielnymi ladami - mówi Wiesław Kupisiński, naczelnik skierniewickiej skarbówki. - Warunki lokalowe budynku, w którym obecnie się znajdujemy, nie pozwalają jednak na aż tak diametralne zmiany.
Zmiana jest jednak widoczna gołym okiem - już na korytarzu banery informacyjne kierują podatnika do odpowiednich pomieszczeń, gdzie czekają kompetentne urzędniczki.
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?