I love SKC” jako kampania była przygotowywana przez rok na 555. urodziny miasta. Była skierowana przede wszystkim do młodzieży, z dużym budżetem i konsekwencją w działaniu.
Akcja „Ja 2 mieszkam” miała być uzupełnieniem wcześniejszej kampanii, a pociągnąć ją miał poprzedni sukces.
"Miłość, radość, dom" to neutralna kampania przed tą, którą skierniewicki magistrat przygotuje na przyszły rok.
Zanim urzędnicy zaczną wybierać nowe grafiki, powinni poznać opinie ludzi, dla których ją tworzą. Wybierzcie tę akcję promocyjną, która Wam najbardziej przypadła do gustu. Opinie mieszkańców z pewnością zostaną wzięte pod uwagę.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?