Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sonda: która linia miejskich gadżetów najbardziej Ci się podoba?

Magdalena Grajnert
"I love SKC", "Ja 2 mieszkam", czy „Miłość, radość, dom”? Zagłosuj na najlepszą linię miejskich gadżetów.

I love SKC” jako kampania była przygotowywana przez rok na 555. urodziny miasta. Była skierowana przede wszystkim do młodzieży, z dużym budżetem i konsekwencją w działaniu.

Akcja „Ja 2 mieszkam” miała być uzupełnieniem wcześniejszej kampanii, a pociągnąć ją miał poprzedni sukces.

"Miłość, radość, dom" to neutralna kampania przed tą, którą skierniewicki magistrat przygotuje na przyszły rok.

Zanim urzędnicy zaczną wybierać nowe grafiki, powinni poznać opinie ludzi, dla których ją tworzą. Wybierzcie tę akcję promocyjną, która Wam najbardziej przypadła do gustu. Opinie mieszkańców z pewnością zostaną wzięte pod uwagę.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na skierniewice.naszemiasto.pl Nasze Miasto