To rozwiązanie dla tych, którzy przychodzą do sklepu po mniejsze sprawunki. Oprócz nowych koszyków, klienci Lidla mogą nadal korzystać z dużych wózków w czasie większych zakupów.
Na początku 2016 roku firma Lidl przeprowadziła w wybranych sklepach testy mniejszych koszyków, których celem było sprawdzenie, czy rozwiązanie zainteresuje kupujących.
- Sugestie klientów oraz wygoda dokonywania zakupów w naszych sklepach są dla nas bardzo ważne. Wyniki testów udowodniły, że konsumenci doceniają wybór i chętnie korzystają zarówno z dużych wózków, jak i nowych, mniejszych koszyków. Uważnie słuchamy głosów klientów i odpowiadamy na ich potrzeby, dlatego od 1 marca wprowadzamy mniejsze koszyki zakupowe do wszystkich sklepów w Polsce. Wierzymy, że dzięki temu codzienne zakupy będą jeszcze bardziej komfortowe – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska
Obecnie w Polsce jest ponad ponad 550 sklepów tej sieci.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?