Bank Spółdzielczy w Skierniewicach nie honoruje opłat kartą
Mieszkanka osiedla Zadębie zawsze – jak twierdzi – płaciła za zużytą wodę w domu kartą płatniczą. Robiła to w Punkcie Obsługi Klienta Banku Spółdzielczego na ul. 500-Lecia.
– Od dwóch miesięcy nie ma takiej możliwości, w filii żądają gotówki, a ja, jako starsza osoba nie chodzę z gotówką, bo nigdy nie wiadomo, co się może przytrafić na ulicy – tłumaczy mieszkanka Zadębia. – Wprawdzie przy placówce banku jest bankomat, ale jest skierowany na południe i gdy, tak jak dzisiaj, świeci słońce, nic nie widzę, co się tam dzieje na jego ekranie.
Jak się dowiedzieliśmy w centrali Banku Spółdzielczego w Skierniewicach, już nie będzie możliwości uiszczania opłat w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. 500-Lecia za pomocą karty płatniczej.
– We wrześniu 2020 roku wymieniliśmy używany tam bankomat na nowy, spełniający najsurowsze standardy bezpieczeństwa – wyjaśnia Marzena Siek z centrali BS w Skierniewicach. – Dodatkowo ekran bankomatu został wyposażony w opcję Hight Bright dającą podwyższony kontrast, dzięki czemu zapewniliśmy możliwość wykonywania operacji nawet w najbardziej słoneczne dni. Dodatkowo bankomat posiada zadaszenie.
Wychodzi więc na to, że klient powinien widzieć wszystko, co się na ekranie dzieje, pomimo jaskrawego słońca. A skoro nie widzi... Może to jego wina?
Dziennik Zachodni / Wielki Piątek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?