Autorzy petycji otrzymali odpowiedzi:
1. KM (w sumie 5). Zasadniczo tłumaczą, że to PKP PLK. Niektóre odpowiedzi dotyczących konkretnych zdarzeń (np. konkretne opóźnienie i brak informacji w pociągu). Poza tym wskazują, że w ramach rekompensaty wprowadzili wzajemne honorowanie biletów z IR and PKP IC. Jednak o obniżce biletów się nie zająknęli.
2. PKP PLK odpowiedziało, że się bardzo starają, żeby ograniczyć trudności. Szczerze mówiąc to jest kpina, bo to oni sa głównymi winowajcami całej sytuacji, szczególnie takich elementów jak totalny brak informacji, wprowadzanie zmian z dnia na dzień i przedłużenie niespełna 2-letniego remontu o co najmniej 3 lata (!). Jednak skazują, że przed nami odpowiada przewoźnik nie oni, nie ma też mowy o zmianie stawek, bo na o zgody nie wyraził UTK.
3. PKP IC odpowiedziało, że prowadzą postępowanie wyjaśniające i poinformują, jak będą wyniki.
4. Najobszerniejszą i najciekawszą odpowiedź udzieliło UTK. Umieściłem pełną odpowiedź jako komentarz do petycji. Poza tym Prezes UTK przedstawił na swojej stronie stanowisko w tej sprawie.
Poniżej oba linki:
http://www.petycjeonline.com/forum/104670/start/100#123
http://utk.gov.pl/pl/aktualnosci/4916,Stanowisko-Prezesa-Urzedu-Transportu-Kolejowego-w-sprawie-utrudnien-na-linii-kol.html
Na podstawie ostatniej odpowiedzi przygotowaliśmy kolejne pismo, które pasażerowie wysyłają bezpośrednio do przewoźników. Wzór odpowiedzi umieszczony jest pod adresem:
http://tmiodek.bplaced.net/kolejlodzwawa/50pr
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?